Ongelmatilanteet

Ongelmia lipun tulostamisessa

  • Lippu on pdf-muodossa. Sen avaamiseen tarvitset Acrobat Reader -ohjelman. Saat ladattua sen ilmaiseksi Adoben sivuilta.
     
  • Jos sähköpostiin tuleva linkki ei toimi, kopioi linkki ja liitä se selaimen osoiteriville, ja paina enter.
     
  • Lippu aukeaa, mutta ei tulostu: Tallenna pdf-tiedosto koneellesi, ja yritä tulostamista uudelleen.

  • Tarkista tulostimen asetukset.

Lippu voidaan lukea myös matkapuhelimesta, jos puhelimen näyttö on tarpeeksi suuri. Lipun viivakoodin ja numeron tulee olla näytöltä selkeästi luettavissa.

Sähköpostiin tulee ainoastaan tilauksesi on vastaanotettu -viesti

  • Sähköpostiin tuleva viesti HimosLomat Lippukauppa: Tilauksesi on vastaanotettu, ei kerro vielä vahvistuneesta ostoksesta.
    Jos tilaus jätetään maksamatta, niin voit tehdä huoletta uuden tilauksen.
     
  • Tarkista Sähköpostin roskaposti-kansio. Jotkut sähköpostiohjelmien roskapostisuodattimet ovat tiukkoja, ja siirtävät viestit suoraan roskaposteihin.
     
  • Jos sähköpostiisi ei tule Lippujen lataaminen -viestiä, muistithan palata maksutapahtuman jälkeen HimosLomat Lippukauppaan. Pankin/Luottokunnan palvelusta on aina palattava lippukaupan sivuille, jotta tieto suoritetusta maksusta välittyy järjestelmään. Jos tämä jää väliin, maksun tarkastus ja lippujen toimittaminen viivästyy. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, jotta voimme tarkastaa onko maksu todella tullut perille.
    HimosLomien asiakaspalvelu, Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puh. 020 711 9200.

 

Ota tarvittaessa yhteyttä HimosLomien asiakaspalveluun sähköpostitse osoitteeseen Tämä sähköpostiosoite on suojattu spamboteilta. Tarvitset JavaScript-tuen nähdäksesi sen. tai puhelimitse 020 711 9200. Kerro tilausnumero ja lipun koodi.

Maksutavat

Paytrail